Уважаеми клиенти и партньори!

Ние във Филтър ООД се стремим успешно да осъществяваме нашата дейност по такъв начин, че да гарантираме сигурността на нашите клиенти и служители.
Поради спецификата на обстоятелствата в момента, Филтър ООД взема мерки, с които да ограничи разпространението на вируса. Изначално сме намалили физическия контакт до минимум.

  • Няма да се осъществяват срещи в офиса. На повечето служители им е възложено да работят от вкъщи. Въпреки това, всеки от тях е достъпен по телефон и имейл!
    Като допълнителна мярка за сигурност, всеки, завърнал се от командировка извън страната е поставен под карантина за период от две седмици. Към момента никой от служителите на Филтър не е инфектиран.
  • Складовата база на Филтър разполага с достатъчно налично количество резервни части и стоки. За повече информация, относно наличността на конкретни артикули, моля да се свържете с продуктовите ни мениджъри.
  • Сервизният отдел ще продължава да обслужва клиенти ни. За извършване на сервизни дейности, техниците ще тръгват от домовете си. Ако е необходимо те ще се свързват с клиента по телефон и ще следват оказаните от него инструкции за безопасност.
  • Входящият и изходящ поток на стоки от и към склада на Филтър в София (бул. Искърско Шосе №7, ТЦ Европа, сграда 6) ще се извършва, както обикновено от Понеделник до Петък 8:30 – 17:30. За да можем да ограничим физическия контакт, моля да ни информирате предварително за пристигането си, за да подготвим Вашата поръчка. За хора с вирусни симптоми е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНО посещението на офиса.
  • Снабдяването от доставчиците ще продължи да се осъществява без забавяне. Много от нашите доставчици гарантират, че производството и доставките ще продължат. В случай че има забавяне, незабавно ще уведомим клиентите.


Оставаме в очакване на нормализацията и възстановяването на ежедневните ни дейности!